Vo štvrtok 14. 5. 2020 ste mali možnosť inšpirovať sa od Andrey Profantovej- skúsenej lektorky a koučky.
O čom sme diskutovali s našou hosťkou tentokrát?
Posvietili sme si na customer experience v škole. Meranie a „riadenie“ zákazníckej skúsenosti je dnes témou, ktorá otáča staré fungovanie komerčných firiem do snahy viac rozumieť svojim zákazníkom, aby mohli prispôsobovať svoje aktivity tomu, čo zákazník chce.
My sme sa v tomto interaktívnom workshope spolu pozreli na to, prečo je dobré rozumieť svojim zákazníkom z pozície vedenia školy. Rozobrali sme si, aké sú pre školu základné cieľové skupiny, ako uchopiť ich potreby a očakávania, aj aké ukazovatele nám pomôžu merateľne pristupovať k aktivitám, ktoré sa rozhodneme robiť.
Andrea Profantová
Rada pracujem s ľuďmi, ktorí hľadajú fungujúce riešenia a pracujú na sebe a svojom rozvoji, inšpirujem sa inými uhlami
pohľadu, inakosťou a tvorím nové prístupy podporujúce rast a udržateľnosť.
13 rokov pracovala v korporáciách, z toho 11 na manažérskych pozíciách. Riadila tímy a manažérov v oblasti starostlivosti o zákazníkov, obchod, dátovú podporu, telefonické centrá a kontakt s rezidenčnými aj biznis zákazníkmi.
Od roku 2011 sa venuje rozvoju firiem a manažérov, ich potenciálu, možností a strategických výhod a od roku 2015 intenzívne aj téme angažovanosti a jej zvyšovaniu, ako aj téme nových generácií v práci a agilným metódam.
Jej obľúbeným rozvojovým prístupom je koučing, ktorý považuje za univerzálny nástroj, ak je na druhej strane človek, ktorý sa chce posúvať.
P. S. V prípade akýchkoľvek otázok nás pokojne kontaktujte na jana.balazova@leaf.sk
Prihlasovanie do programu pre učiteľské kolektívy – PREMENA ŠKOLY ZVNÚTRA 2020/21 je otvorené!
Späť na Ranná káva s hosťami